om sanningen ska fram

för er som följt med i tidigare inlägg, så kan jag meddela att mitt immunförsvar verkar vara starkare än jag först trott. än så länge har jag klarat mig (peppar, peppar). på denna vecka har det hunnit hända en hel del; fick i tisdags veta att jag fått jobb och har redan hunnit jobba två pass (bland annat ett idag mellan 07:00-13:15) och det är så det kommer se ut alla lördagar i sommar. kan bidra till fredagsångest ett x-antal gånger men vad gör man inte för lite klirr i kassan. har dessutom bokat en resa till magaluf, av alla ställen på jorden? trots att man inte vet en kotte som vart där älskar jag redan stället p.g.a. orup. mycket som går alltför bra nu, så det är bara att luta sig tillbaka och njuta! seriepremiär imorgon också, får absolut inte glömmas bort! HÅLL TUMMARNA :-)
dessa spillevinkar (-calle) + frida jacce johannes blir mitt resesällskap. kan inte bli annat än bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0