BIG NO NO!

Under NKb lektionen väljer vår lärare Eva att lura i oss papper som smakar så vidrigt att mina smaklökar flyger i taket. I ren panik kastar jag mig febrilt mot vattenkranen och sköljer bort den vidriga smaken från tungan för att 2 minuter senare inse att mina klasskamrater stirrar på mig med förvånande ögon. efter några sekunder slår det mig varför de ser så chockade ut: parasitjäveln............. efter att ha spottat ut mer saliv än en kropp kan producera kan jag bara hoppas att jag inte har fått påhälsning i magregionen av en mindre trevlig gäst. to be continued...



Kommentarer
Postat av: majsi

haha du är allt bra rolig du :)

2011-05-03 @ 20:49:55
URL: http://majasalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0