we don't waste our precious time

hade fått en broschyr i brevlådan idag, för ovanlighetens skull. valde att öppna denna, vilket man nu med facit i hand inte borde ha gjort. innehållet handlade om utlandsstudier i varma tropiska länder såsom södra delarna av usa, australien, nya zeeland o.s.v. allt eftersom man börjar drömma sig bort bland bilderna, och se sig själv i framtiden sittande på en strand i australien så fastnar blicken på en liten liten ruta med övrig information. kostnad för en termin 106 700kr (för det billigaste)....... tur att man är ekonomiskt oberoende och skiter pengar iaf!!


förövrigt vad är det jag läser? robyn till stadsfesten?! WOW måste nypa mig i armen så att jag är säker på att jag inte drömmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0