i väntan på avresa

har suttit och funderat lite ytterligare på det här med året 2010, året då:
- då man tittade på vinter-os tills ögonen liknade fyrkanter
- då man besteg sin första (och sista) bergstopp
- då samtliga 92or rev ner station med marken och i samma veva fick stället att stänga
- då från och med du spelades tills man fick skavsår i öronen
- då tjejer struttade runt med fåglar i öronen samt genomskinliga toppar
  och killar upptäckte jeansskjortan
- då kilklacken på skor togs till en ny nivå och syntes överallt
- då vi förlorade 50öringen
- då halva sveriges befolkning fällde en tår medans somliga kastade svordomar över
  att prinsessan viktoria fick sin prins

2010 blev också året då skellefteås framtida uteliv hamnade i händerna på 74 åriga Hilding Holmqvist.
2011 lär bli året då vi får se hur det hela slutade. bättre fly än illa fäktas som man brukar säga.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du se mina senaste tavlor, läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd osv.. Ha en trevlig dag!

2011-01-06 @ 14:43:16
URL: http://wordsbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0