HELLO THERE

"hej jag heter cecilia och jag ringer från skellefteå kommun, är det x jag talar med?"....
frasen ovan har använts mer än flitigt under kvällen då man tillfälligt fick prova på telefonnisse jobbet. som tur var stötte man inte på några riktiga surkartar så dom 3h vi var där flög förbi (PLUS I KANTEN ATT MAN ÄNDÅ FICK BETALT FÖR 4H OCH FICK ÄTA HUR MYCKET DUMLE MAN VILLE HEHE). några hundralappar rikare är ju aldrig fel heller.

idag är dagen då man äntligen tagit tummen ur vad gäller projektarbetet. trots att julgranen är utslängd och julafton ett minne blott så står frågan fortfarande kvar "finns tomten på riktigt"? för er som missat det så jobbar jag och min vän frida flitigt på detta område, för att komma ytterligare några steg närmare sanningen. filmkameran har använts flitigt idag, eller, det visade sig att frida hade plumsat ut mitt på norrvalla i 4m djup snö i onödan eftersom jag missat rec-knappen (sorry) man har även provat på konsten att sitta i en bastu med tomtekläder för att testa klimatanpassningen (tips: inget jag rekommenderar). våran film går bara från klarhet till klarhet, och jag kommer göra allt som står i min makt för att ni läsare ska få ta del av det färdiga materialet (och ev. lite bonusmaterial ;-) senare. med en burgare i magen såhär på kvällskvisten så säger jag godnatt och taggar pulkåkning i erikslidsbacken med brudarna i klassen imorgon! ÄLSKAR LEDIGHET OCH K-DAGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0