hakar på strömmen






Hur har året 2010 varit för dig?
När jag tänker efter så har detta varit ett otroligt händelserikt och roligt år. Ett av dom bättre på väldigt länge faktiskt.
Bättre än förra året? Det skulle jag nog våga påstå
Har du träffat några nya vänner? Nya och nya vet jag inte, men har lärt känna ännu bättre iaf:-)
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Vietnamresan i början på året, en mysig dag i storklinta samt en umeåvisit med hotell och allt, Brännbollsyran i Umeå på våren, vuoggatjålme har garanterat gett en men för livet, mitt första lagliga besök på krogen, min puls när jag tog körkortet, stockholmsresan i början av sommaren, när det stod klart att vi vunnit div 3 med moröndam, alanya, HEMAVAN (bland annat)
Har du druckit alkohol? Skulle man kunna säga, ja.
Har du kysst en främling? Tror inte robbe räknas som främling längre 





 


KÄRLEK:

Hur har din kärlek varit 2010? För bra för att vara sann, och det är det absolut bästa som har hänt mig!
Har du varit kär? Har varit och är :-)
Har du sagt jag älskar dig till någon? just de 3 orden har använts mer än flitigt
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja
Har du haft sex någon gång under året? Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? ingenting är hemligt på facebook ;-)



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag fyllde 18 bast, tog körkort, besökte krogen, firade nyår i Vietnam var ungefär det jag kunde komma på.

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
En pojkvän mer nära till hands hade ju varut trevligt :-)

Vilka länder besökte du?

Vietnam, Finland, Turkiet, Norge

Vad spenderade du mest pengar på?
Skulle tippa att det gick en hel del pengar på resor faktiskt? och självklart också shopping.
och ändå har man aldrig nåt att ha på sig? makes no sense

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare, definitivt:-)

Vad önskar du att du gjort mer?
Möjligtvis sparat mer pengar och kanske sökt ytterligare ett xtrajobb. men hey, man lever ju bara en gång och pengar är till för att spenderas så jag känner mig nöjd ändå :-)

Vad önskar du att du gjort mindre?
Tagit bättre vara på de stunder som man får med vissa personer, och inte tagit för givet att dom alltid skulle finnas där.

Hur tillbringade du julen?
I täfteå hos min bror för ovanlighetens skull, eftersom Emilie var tvungen att jobba på självaste julafton. och stackars pappsen blev kvar hemma eftersom han blev sjuk samma dag.

Blev du kär i år?
Ja, och ändå nej. för jag var nog kär redan innan året började

Favoritprogram på TV?
Desperate housewifes helt klart!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Blev "bortrövad" av mina vänner, där de satte på mig ögonbindel och ändå inte lyckades virra bort mig. det slutade med att vi hamnade hemma hos tilda, där det bjöds på fika och tårta och presentudelning. otroligt uppskattat :-)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Om farmor hade fått stanna kvar här och vara frisk

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jag skulle säga mycket jordnära färger. mycket jeans. och lite alltiallo helt enkelt

Vad fick dig att må bra?
 
mina nära och kära bidrog väl mest på den fronten 

Vem saknade du?
Farmor som lämnade oss i våras, och Robbe som flyttade till norge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0