BALEN?

det har gått många rykten hit och dit angående den årliga balen här i stan. somliga hävdar att den inte kommer att bli av, pga att det inte finns någon som kan arrangera den? somliga menar att datumet är spikat den 7e juni. finns det någon pålitlig källa som skulle kunna bekräfta det sistnämnda så skulle ni göra min dag!

för att vara på den säkra sidan har jag börjat fixa och dona med min klänning iaf. idag har jag varit och träffat lina som ska sy upp min klänning, och vi hittade verkligen de perfekta tygerna! om allt går som planerat kommer min klänning bli helt fantastisk (iaf enligt mig) och jag vill inte avslöja något, men vi kan väl säga att en röd tråd genom det hela är less is more. det roligaste med alltihop är att jag mest troligt kommer ha en helt unik klänning, eftersom allt sys från scratch. har även börjat kika runt på lite inspiration till frisyrer, och nu börjar poletten trilla på plats. så mycket jobb för en enda dag, men just nu känns det bara galet kul och verkligen nåt att se fram emot :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter rimligt att balen är tisdag den 7 och ni tar studenten fredag den 10e?

Förra året var balen tisdag och studenten fredag!

2011-01-19 @ 16:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0