VALBORGSMÄSSOAFTON

iag mår jag faktiskt som jag förtjänar för en gångs skull.. är huvudet dumt får kroppen lida och det stämmer väl ganska bra efter att man valt att hälla i sig två jäegershottar. men trevligt var det iallafall, och riktigt bra mingel! Dagen till ära drog jag och tilda en drive-in på max med moppen, jag ber fortfarande till gud att mina solglasögon kamofluerade mig tillräckligt så att ingen ska plågas med den bilden på näthinnan. valborgsmässoafton idag ja, och just denna dag firar jag ett år på krogen hehe.
bjuder på en något suddig bild från valborgs 2010 då man entrade station 8 lokaler för första gången.
med lite tur dyker det ev. upp bilder från kvällen som komma skall, men nu sticker jag till ellen för grill och mys med brudarna i laget.
TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0