natten är ung och jag ligger vaken

idag har man gått omkring och mått som en påse skridskor, helt oförtjänt om ni frågar mig. efter allt vattenkokande och efter att ha undvikit förtäring av det kommunala vattnet skulle ett besök av vattenparasiten kännas väldigt onödigt, men det återstår att se om man klarar sig eller inte. för att gå till det positiva så var jag och provade min balklänning idag som är i princip färdig, och jag säger bara: MJAAAAAAAAAAo så fin den kommer att bli! Lina har gjort ett fantastiskt jobb, och jag är så mycket mer än nöjd. Om några dagar får man förhoppningsvis hålla den hel och hållen i händerna, längtar redan! Endast 41 dagar kvar nu gott folk. ENDAST (!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0