varning för ras

angående inlägget nedan så känner jag att jag behöver få reda ut vissa oklarheter. NEJ jag har inte konverterat till amy diamond-klanen, den dagen jag gör det har jag blivit framförallt döv eller möjligtvis apatisk. NEJ jag satt faktiskt inte och lyssnade på just den där låten när jag skrev inlägget (skulle aldrig hända), utan det var bara så simpelt att dessa visdomsord klingade fint när man satt och tänkte på att man har en pojkvän som bor några mil för långt bort för att det ska vara hälsosamt. "IT CAN ONLY GET BETTER", nja börjar tvivla ibland alltså.

måndag imorgon, ny vecka- nya möjligheter som somliga brukar säga. eller varför inte min egna variant: ny vecka- nya ångestframkallande uppgifter. funkar minst lika bra om ni frågar mig. svenska nationella talet har påbörjats. språkets makt och möjligheter är rubriken och hittills har jag lyckats skriva ner: språket. och ungefär där tog min fantasi slut. för den med bra talförmåga och kunskap inom detta ämne, är det bara att höra av sig på 070 263 52 82. linjen är öppen kvällar och helger mellan 19.00-22.00. på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0