vaken om natten och drömmer på dagen

idag ringde väckaren 05:55 och kvittrande flög jag upp ur sängen (nästan iallafall.) 50 minuter senare befann jag mig inom friskvårdskompaniets dörrar, för att genomföra mitt andra yogapass här i livet. under dessa 50 minuter fick jag genomgå bland annat: 1) en uppenbarelse- kylskåp kan uppfattas som smidiga 2) förnedring- i form av att kvinnor över 40 strecket var smidigare än jag själv 3) plågeri- när instruktören kom och tryckte till min position i "hunden" var bristningsgränsen nära.

har ännu inte hunnit bilda mig någon uppfattning om detta är något som jag kommer prova igen eftersom självförtroendet fick sig en ordentlig överkörare. men skam den som ger sig!

några pass till på nacken så är denna position kanske inom räckhåll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0