the winner takes it all

även om dom flesta kanske redan har vetat om det, eller sett tendenser till det tidigare så har jag fått en uppenbarelse om mig själv alldeles nyligt. något som har legat dolt i dom mörka vrårna och bara väntat på att få komma ut. men nu väljer jag och träda ut ur garderoben och erkänna för världen: jag är en tävlingsmänniska. och inte av det vanliga slaget. jag föredrar att genomföra inofficiella tävlingar där mina motståndare ofta är omedvetna om kriget som pågår. som att man gör en extra armhävning på friskis passet bara för att knäcka tjejen som ligger brevid helt omedveten om att hon just har förlorat styrketävlingen. eller en sådan sak som att man blir förbannad när bilen brevid en i rödljuset får en snabbare start, bara för att man själv tror att man är bäst på rivstarter. jag tror att jag kan ha gått för långt, och känner att jag skulle behöva ev. hjälp i framtiden med detta. om du känner dig manad att förändra mitt sjukdomstillstånd eller om du upplevt något liknande, var vänlig och kontakta mig nedan så kanske vi kan gå igenom tillfrisknadsfasen tillsammans. tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att jag alltid tävlar med dig

2010-10-21 @ 21:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0