"the places you have come to fear the most"

vad ska man säga? sällan har någon åstadkommit så lite i förhållande till hur mycket som behöver göras, som jag har gjort just idag. skolan bara överöser med uppgifter hit och dit och just nu har jag fått ett sånt där underbart infall med skräckblandad förtjusning där jag inte orkar göra ett skit. älskar det nu, kommer hata mig själv imorgon, eller ikväll/natt. för tillfället är största frågan ang. livet hurvida man ska skaffa sig ett friskvårdskort eller inte? kan man lägga pengarna på något vettigare? mest troligt inte. faller för det ökända grupptrycket (ála frida bergqvist) och införskaffar mig ett inom kort. hoppas jag. och gör jag inte det, får valfri person som känner sig manad släpa/dra/putta/knuffa/sparka mitt lata arsle dit, för snart mina damer och herrar påbörjas operation sexpack. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0