"oktober- och jag håller din hand för hårt"

tjabbatjenamittbena.
måndag var det nu igen, veckorna och dagarna bara flyger fram numera. idag har man avklarat en 2,5h lång mattelektion och blivit klar med en svenska uppgift. KUNG. efter att ha försatt sig själv i paltkoma ála köttbullar&mos så blev man övertalad om att haka med på en fika på kitchen, där man köpte en iste som man egentligen inte ens ville ha och som förövrigt smakade skit (REKOMMENDERAR INTE).

timmarna framöver kommer spenderas i väntan på att klockan ska slå halv 8, då sticker jag iväg till mr. larsson och får en första runda i nya läggan och spanar dessutom in första avsnittet av paradise hotel. är ganska komiskt, att jag för exakt ett år sen såg detta program för första gången och hånskrattade bokstavligen åt det och sa "vem fan ser på sån här skit?" jo, uppenbarligen var det ju jag. veckorna som följde satt jag som besatt och följde samtliga avsnitt både på tv och dator. snacka om dubbelmoral. KANAL 6, 19:30 FÖR DEN SOM MISSA´T!
tjing så länge :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0