MAKE ME FEEL LIKE I'M THE ONLY GIRL IN THE WORLD

sen friskvårdskortet trädde in i mitt liv, så är varje morgon ett äventyr. mestadels för att man "dagen efter" introduceras för en träningsvärk som kallas duga och för att man upptäcker muskler som man inte visste fanns. ikväll står på boxning på schemat så det är väl på tiden att man börjar ladda upp med lite ilska som man kan banka ut på frida senare då. annars då? idag är dagen då man kan säga att imorgon är det fredag. FREDAG! klingar fint i mina öron. efter en avslutad skoldag kommer jag och en fullsatt bil med brudar rulla söderöver mot umeå och det blir utgåååååååååång så det bara sjunger om det. five ska invigas av oss skeåbor och det med buller och bång. taggad till tänderna är bara förnamnet. jobb nalkas 14:00 dagen efter, så skulle ni se ett vandrande lik på skellefteå kraft arena någon gång under lördag dag kan ni räkna med att det är jag!

morgondagens trupp minus frida plus tilda. och givetvis adderar vi några goa umeåkillar på det! två tummar upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0