GLORY DAY

det här kan vara den bästa torsdagen i mitt liv. har egentligen ingen aning om varför.eller jo, en liten aning- för jag börjar sakta men säkert känna hur livet återvänder. förutom det förbannade religionsprovet som hänger som ett spöke över mig, men efter imorgon klockan 11 är helvetet över.
-mina älsklingsskor är beställda och påväg hem till mig
-pratade med en efterlängtad tjej idag och det var så härligt att bara skratta och prata om livet
-FREDAG IMORGON, och jag är taggad till tänderna på s8! min outfit är... tja finner egentligen inga ord
(ni får veta mer om det imorgon ;-)
-LOV NÄSTA VECKA!!! no words needed
-om allt går som planerat så sitter jag i en bil påväg till hjärtat redan på söndag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0