fredagsmyssssssss

detta har varit en fredag utöver det vanliga. till lunch serverades shepherds pie, en namntitel som förvirrade många. fårkött? paj? vad består denna maträtt egentligen av? enligt innehållsförteckningen var det förvånansvärt nog köttfärs, potatismos och grönsaker i en salig blandning. frågar man mig var det rester som dumpades i matavfallet från tidigare måltider av potatismos å körv/ köttfärssås å spaghetti samt överblivna grönsaker från veckan som var. och som utseendemässigt skulle kunna liknas vid något som katten just kastat upp. men äta bör man annars dör man, sa jonsson och tuggade och svalde.

en annan sak som stod på schemat var bågskytte, något jag aldrig tidigare har provat på. stundvis så skulle man nästan kunna tro att jag var en alv i mitt tidigare liv. tror jag och legolas hade varit en oslagbar duo (utesluter nybörjartur i alla kategorier.) nu ramlde det in ngra högljudda brudar i hallen, dax att inleda kvällens spelarkväll. men först IDOL! have a nice evening folks.

vart är du tjejen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0