trondheim å sånt

onsdag nere i trondheim. bilresan ner gick bra, förutom att man höll på att köra av vägen 2 ggr. fick ett samtal av viktor innan dom plockade upp mig och sa att jag var tvungen att banta ner bagaget för det var tydligen trångt om utrymme. jaha tänkte jag då, och lämnade en onödig påse hemma för jag hade ändå en enligt mig väldigt liten resväska. man kan väl konstatera att det trånga utrymmet i bagaget var ingen utrymme alls, och jag fick sitta med resväskan i benutrymmet i framsätet hela resan. med detta vill jag påpeka att 70 mil i skräddarställning inte är något att rekommendera. när man kom fram möttes man av ett hus som var bland det skitigaste mina ögon någonsin har skådat under mitt 18åriga liv. men efter en fin insats av grabbarna grus så blev det helt plötsligt möjligt att bo här och faktiskt trivas på riktigt. ikea har besökts, det ända som inhandlades var dock bara 2 korvar för att mätta magen, och stanrundan igår resulterade väl inte heller i några större inköp. imorgon bär det iaf av hemåt, elin och emilia erbjöd mig att åka med dem. och vem tackar nej till sällskap istället för att åka 12h själv i tåg? ja inte jag iallafall. lite besviken att man missar det ökända torsdagskröket, men förhoppningsvis återkommer man väl någon gång så småningom. ja, nu har man ju tydligen lyckats skrapa ihop en novell så för att avrunda det hela, så har visiten varit väldigt trevlig och trondheim får två tummar upp. SES I SKELL DÅ. hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0