seasons come and go, but I will never change

igår var man som sagt och såg harryp, och som alla tidigare filmer så var den grymmmm. dock den läskigaste filmen av dom hittills, förstår inte för nåt i världen hur 11åringar kan tillåtas se sådant där ensamma. fast å andra sidan, dom som satt brevid mig var typ 10 och tittade snett på mig lisa och emmeli när vi satt höll för ögonen och grät i slutscenen såå. man ska väl kanske inte dra alla över samma kam. ikväll blir det mingel och mys med några tjejer, var inte tänkt att vinet skulle pulsera genom ens ådror ikväll, återstår att se om det förblir så eller om man ska falla för grupptrycket som vanligt. efter att ha blånekat hela veckan blir det mest troligt inte, bara för att maja skulle få så mycket hybris om hon lyckades övertala mig nu.
mitt plommon ovan fyller 19 år idag. önskar dig världens bästa dag och jag tycker om dig!

Kommentarer
Postat av: majsi

i love you!

2010-12-01 @ 00:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0