MÅNDAG 22 NOV. CECILIORNAS DAG

jag kan allvarligt talat inte minnas senast jag hade en sånhär fruktansvärd träningsvärk. knappt så man tar sig in och ut ur bilen, och att ta sig till matsalen idag var en ren plåga. mitt största frågetecken är hur jag på något sätt ska klara av ett fotbollspass på 1,5 h så handikappad som jag är just nu? att bollen ska kickas i fryshuset a´la tältet på skogsvallen gör ju definitivt inte saken bättre, men iofs så är man fotbollsspelare i norrland är det ju inget ovanligt att träna i -12 C. snarare än baggis? har redan prövat några misslyckade försök till att springa, kände mig som en haltande ko med en röv som vägde bly. jag ber till gudarna att den som påstår att "man kan träna bort träningsvärk" har talat sanningens ord, för annars blir det här mest troligt det sista ni hör av mig.
auf wiedersehn (överkurs på stavningen där.)

har förövrigt namnsdag idag, så om det är någon fler än min kära uppmärksamma målvaktstränare som vill uppvakta mig så är ni mer än välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0