värmande sol. kvittrande fåglar. blommor i rabatten.

eftersom det nalkas mattteb nationella på tisdag så tänke jag bjuda er på en mindre trevlig ekvation:
konsten att bli förkyld=trots sjukdom+spela fotboll+i ösregn. ungefär det har jag fått smaka på idag, såhär dagen efter. har ont i princip överallt, och just nu finns det ingen som det är mer synd om än mig. eller nåt. efter att ha legat nerbäddad större delar av dagen, lyckades jag tillslut pallra mig ut i solstolen nån timme, och snart nalkas det grillat till middag. IDAG ÄR DAGEN DÅ VÅREN KOM TILL LILLA BORTGLÖMDA SKELLEFTEÅ, och det tackar vi vädergudarna för. till och med gräset här på moröbacke, har börjat anta ett något grönare färg, och då har vi redan kommit en bra bit på vägen! kvällens planer är än så länge ovissa, ska fortsätta mitt letande efter kamrater som ej har bacillskräck. om jag nu har några sånna hehe.

råkade dessutom läsa att melissa horn ska till trästocks i sommar. kan bli kul! får väl hoppas att det blir ett mer trivsamt återseende den här gången för din del lisse, eller vad säger du? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0