SSE

som tur är så finns team samba alltid nära till hands, och dom fick också bli mitt sällskap för kvällen.
calles nya lägenhet invigdes, och vi tog en liten promenad för att kolla pulsen i innerstan. för det mesta var det dreamhack-fantaster som livade upp stan och såg till att samtliga anställda på max får sitt leverbröd även denna månad. måste även få dela med mig av mitt och vidars samtal, vi började nämligen diskutera filmen hata göteborg:

-"Ja, men jag har hört att den ska vara bra!"
-"Vadå är det bara för att en tjej typ får en flaska uppstoppad i duvetvad"?
-"I ettan eller tvåan?"
-"Va, ofta det finns en uppföljare?!"


insåg ganska snabbt att det definitivt inte var uppföljare han pratade om utan nåt helt annat. sen att benne skulle komma och förstöra allt genom att påstå att det var fel film gjorde det hela mindre roligt. men nog skrattade vi rätt gott ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0