"dina ögon var ett frittfall varje gång"

till "plättätaren" som kommenterade mitt förra inlägg, vill jag bara slänga iväg en hälsning:
du kan gärna få läsa det 171 ggr, för mig kvittar det!

hatar att blogga för tillfället. jag har inte tid. fast jag inte gör nåt och allting på en och samma gång. vårvandring med ettorna i veckan, var ju som sagt ute på upptäcksfärd på kos vid den här tiden ifjol och var nu tvungen att genomföra denna tripp för att undvika ett IG i betyget. kan väl kort sammanfatta att vädergudarna spelade oss ett fult spratt, och 70% av tiden bestod mest av regn. när jag kom hem i onsdags duschade jag två gånger för att försäkra mig om att jag faktiskt hade blivit ren. är fortfarande osäker dock...
IMORGON kan jag glatt berätta att jag och 3 taggade brudar drar till umeå för partaj. kommer bli så knaaasjävlabra och jag håller alla tummar jag äger på att dörrarna på corona står vidöppna. dum som man är hann man inte med förköpen, menmen i värsta fall hittar vi något annat ställe att riva. bilen rullar efter 17 tiden, och därefter får vi se vart vindarna bär oss. that's all for today folks, seeeeeeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0