do anything to make you smile, that is my better side of you to admire

Man ställer om till sommartid, och vaknar med ett snökaos utan dess like. Känns inte rimligt någonstans. Är knappt så att man ser ut genom våra fönster längre, vilket inte känns helt ok det heller. Känner att jag även skulle vilja passa på att slänga in en kort summering efter gårdagens "fotbollsmatch" mot ASSI:

För det första vore det helt fel att kalla det fotbollsmatch eftersom planen mer liknade ett snötäckt fält, och så vitt jag vet så brukar man inte spela fotboll på snö, var någon som drog liknelsen till snörugby och det passade sannerligen bättre. Fick lära mig den hårda vägen att stenhårda bollar och blånaglar sällan är en bra kombo. Och duschen efteråt har aldrig känts skönare eller mer behövd. Till råga på eländet fick man även knalla hem med en förlust i bagaget, var inte mycket till medvind någonstans. inte ens bokstavligen. Eloge till alla tappra krigare, och även till publiken som nådde en rekordsiffra på 10 pers (om ens det?).

Efter en slitsam gårkväll avslutade man veckan på bästa möjliga sätt, vaknade vid 1 med favvo. ett snabbesök på kvantum för att sedan laga våfflor till frukost (överkurs för min del, men dom blev ätbara trots allt) och chips till "middag", helt enligt kostcirkeln nivet. Men det är sådana saker som förgyller vardagen lite extra. Johan Falk står numera på schemat, tar mig mest troligt vatten över huvudet om jag lovar ett inlägg imorgon.
men som vanligt så gör jag mitt bästa. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0