feeling a moment, slip away. loosing direction, loosing faith.

här sitter man nu, efter en 2-0 seger mot färjestad och luktar korv och kaffe i vanlig ordning. fantastiskt kul med vinst på hemmaplan, och en oerhört viktig sådan också! imorgon drar dom flesta man känner till umeå open, för att njuta av livet, bli så fulla som möjligt samtidigt som de får avnjuta sköön musik. blev inge av för min del. fotbollskarriären går för tillfället i första hand, dock så börjar jag starkt tvivla på att fotboll på guldvallen i detta väder ens är möjligt att genomföra. återstår att se hur läget ser ut imorgon. men tjejer ni kan ju slå en pling så jag får en liten försmak på vad jag går miste om, och hälsa melissa H från mig! håller tummarna för att helgen består av andra trevligheter för min del, vilket jag med stor sannolikhet vet att den kommer göra:-) PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0