torsdag

jag funderar på att resa bort lite oftare, eftersom uppdatering tydligen blir betydligt bättre på anna ort. tål att tänkas på tills vidare. i veckan har man iallafall fått känna på myntets baksida, har man haft lov sparkas man direkt in i blåjobbet när man återvänder, och jag antar att man efter 11 år i skolan så borde man ha lärt sig det vid det här laget och ändå så blir man lika chockad varje gång. jag skjuter upp det mesta till sista sekund, och hejar fram aik till seger ikväll istället, känns helt rimligt och bra! idag skulle jag och frida på coop och handlar skor för 99 riksdaler, och eftersom frida är nybliven bilförare och snöstorm härjade ute tog vi bilen dom ynka meterna från a-torpsskolan till coop. känner jag oss rätt lär detta inte bli en engångsföreteelse heller... köpte inga skor själv, men däremot så fyndade jag mjukglass i bägare för 1:- styck, givmild som jag är bjöd jag då också frida på en glass, som hon sedant tacksamt valde att tappa ut när hon hade det godaste var kvar. ganska komiskt. kändes förövrigt helt ologiskt att gå runt och käka glass medan snön yrde runt om en. men god var den iallafall! kanske blir återbesök imorgon. PZ

Kommentarer
Postat av: Jobbiga problem

http://sverigesradio.se/cgi-bin/ekot/artikel.asp?Artikel=1009103

2010-03-25 @ 22:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0