update

senaste inlägget: 4 dagar och 1 timme sedan
jösses jag ligger verkligen inte på plus nu alltså. vad jag ska skylla min frånvaro på har jag inte riktigt bestämt än. man skulle väl kunna konstatera att det finns vettigare saker att göra än att sitta vid en skärm när man befinner sig mitt i ett sportlov. som förövrigt inte har innehållt särskilt mycket sport för min del, förutom en fruktansvärt otacksam fotbollsträning ute på guldvallen igårkväll, känns för mig helt orimligt att man ska börja spela fotboll utomhus nu. är ju bara att kika ut genom fönstret så förstår ni vad jag menar. ikväll plockar man iallafall fram och dammar av skridskorna, ska bli kul. och påtal om nåt helt annat så hörde jag på nyheterna att det blåste 20m/s i hemavan igår, känns motiverat att åka dit upp och kriga. håller alla tummar jag äger för att det nalkas bättre väder till helgen.

sms från en vän någon gång under söndagnatten:
"Jag är så jävlä full jag vet inte vart jag är puss älskar dig"

har inte hört något från denna vän sen dess men jag hoppas att du hittade hem och att du fick en lindrig baksmälla. för personens eget bästa får denna kärleksfulla vän förbli anonym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0