i'm a highway man

skotertrippen blev en succé, hade inte förväntat mig något annat heller. har blivit en erfarenhet rikare dessutom, nu vet jag hur det känns att agera snöplog bokstavligen talat. har aldrig i mitt liv haft så mycket snö på ställen där det normalt sett inte alls borde förekomma, men kul var det iallafall. tackar gudarna för att jag hann slänga mig av madrassen innan lisa körde den rakt ner i diket under en bro. hade kunnat sluta mindre roligt. nu såhär några timmar och en dusch senare luktar mitt hår fortfarande skoter och kläderna likaså, oerhört charmigt. men det hör till gissar jag. imorgon 07:30 tar jag och familjen+ vårat extrabarn tilda vårt pick och pack och beger oss mot fjällen, närmare bestämt hemavan. går rykten om att jag ska övningsköra dit, men känner jag mig själv rätt så vore det en ren trafikfara att ha att göra med mig ute på vägarna den tiden på dygnet. nåväl, väskan står proppfylld och vad som finns i den har jag inte en aning om. alltid lika spännande att se vad man har lyckats glömma hemma. lilla pc:n följer mest troligen med upp så har ni tur kanske jag kan bjú på några bilder också. toknjut av sista dagarna på sportlovet, ska jag göra! sen hoppas jag att alla morödamer går in med inställningen att spela skiten ur myckle på lördag, oerhört viktigt derby ;-D var allt för mig. herraaa!


(har kopat lisses bilder i vanlig ordning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0