if I get to your heart soon, I'll call it a perfect afternoon

kände redan när jag vaknade 06:30 imorse, att denna dag skulle bli något alldeles extra. anledningen till detta var att jag vaknade pigg, för första gången på hela vintern tror jag. dagen rullade sedan på i vanlig ordning, under lunchen började vi diskutera skratt, och olika varianter på detta osv. och kom gemensamt fram till att man längtar lika mycket varje gång, till den där nästa gången när man ska få skratta så mycket att det riktigt gör ont i magen. och påtal om skratt så bjöd tanten på bussen oss alla på ett riktigt ordentligt sådant. eftersom dom flesta platserna var upptagna erbjöd hon ida att slå sig ned på hennes lilla röda rullator, såg fruktansvärt roligt ut men tanten ska ha en eloge för sin ödmjukhet! älskar snälla gamla människor. körlektionen idag gick dessutom awesome och jag fyndade också dessa tre pärlor nedan. frågan är ju bara:
vilken/vilka av dessa är en keeper? har redan en personlig favorit hehe.



Kommentarer
Postat av: liss

linnet måste då vara en keeper!!!

2010-03-29 @ 17:31:34
URL: http://lissej.blogg.se/
Postat av: linnet

den till höger dödar jag dig om du inte behåller. hehe kram

2010-03-29 @ 18:24:17
URL: http://moapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0