Get'em Tiger

Hejsvejs bloggen, allt för lång tid går mellan mina inlägg men om sanningen ska fram så har jag ständiga problem att komma på vad som ska skrivas.
Under denna snöiga lördag har jag spenderat i att städa rum och toa samt funderat på varför vi i norrland håller på med håller på med fotboll mitt under brinnande vinter, totalt vansinne om man frågar mig. Efter att ha uttryckt mig så förstår kanske många att jag har spenderat ca 90minuter inom ett linjerat område på norrvalla JIPPI. Men vad gör det om 1000år....
I övrigt så är vännerna på Umeå Open och skriker sig hesa på allt från Melissa till Maskinen men jag är inte bitter, jag spenderar mycket hellre kvällen med en trött och halvsocial pajk.
Det får räcka för kvällen, lovar nytt inlägg imorgon då jag förhoppningsvis har nya saker att komma med.

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0