en magisk våg

som sagt, idag har vi firat ett födelsedagsbarn och därför spenderades hela gårkvällen med att fixa och trixa med födelsedagspresenten. jag fick dessutom en liten uppenbarelse på kuppen. lisa visade mig nämligen en våg som berättade i princip min livshistoria bara genom att jag stod med mina bara fötter på den. mycket märkligt. teknologi i all ära, men jag kan för mitt liv inte förstå hur denna apparat kan beräkna min vikt, längd, fettmassa, och muskelmassa enbart av att jag står rakt upp och ner?! 30% fett, vet inte om det talar för eller emot har ingen aning om hur mycket man ska ha, i jämförelse med lisas 18% kände jag mig som en liten köttbulle. då är ju bara frågan, om denna våg står och ljuger mig rakt upp i ansiktet? eller om jag faktiskt får ta slaget i ansiktet och inse att jag endast är blotta 1,68 cm lång och inte 1,70 som jag alltid säger om någon frågar? känner mig bara allmänt förvirrad. men då vet ju alla sen tidigare att jag och elektronik sällan har kommit bra överens.
rör ihop 30%fett+40%muskler+51%vatten= ja då har ni ett eget ex av moi! en hundraprocentig skala verkar inte räcka till för att beskriva mig helt enkelt. jösses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0