dessa ständiga i-lands problem

som en blixt från en klar himmel, det är jag i ett nötskal. vet egentligen inte vart jag befinner mig numera, eller vad jag gör. men verkar vara ständigt upptagen iallfall det är ett som är säkert. idag är en sån där dag när jag har gett mig själv mycket utrymme till att fundera på saker och ting. skulle ljuga om jag skulle säga att jag vart på bra humör, för det har jag inte, och någon vettig anledning till det har jag egentligen inte. min främsta anledning till mitt upprörda humör handlade idag om kläder. nu tänker säkert många av er "vilket jävla i-lands problem" och det står jag för. men just nu är en sådan där period när man bara vill köpa massa fräscha sommarkläder och sätta sig i en snödriva med ett par jeansshorts och en tisha, strejka alla stickade koftor och dunjackor, ENDAST i hopp om att värmen och sommaren dyker upp snart. känns helt ologiskt med tanke på att alla vet att det kommer dröja minst 2 månader innan det sistnämnda är aktuellt. MEN hur som helst, så har jag ett kli i fingrarna. vill spendera mera, men har inte en blekaste aning på vad. kan någon vettig människa bara ge mig någon vettig inspiration och möjligtvis göra mig lite mindre gnällig och kräsen? dessa tankar resulterade i att halva min garderob numera befinner sig på golvet och kommer inom en snart framtid snöras ihop i soppåsar. känner hur shopoholicen i mig bara skriker efter att få komma ut, har legat på hyllan alldeles för länge nu.
over n' out.

(eloge till den som orkade läsa detta inlägg. puss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0