dag 4 och hemfärd

sista dagen i hemavan idag, numera sitter man på hemmaplan. eftersom att det blåste rätt häftigt dom 2 första dagarna var kungsliften aldrig öppen, men idag däremot var den i full rullning. och tro det eller ej, men det var i princip ingen kö, varken där eller i någon annan backe. trots att jag har besökt detta ställe så länge jag kan minnas så har jag aldrig varit med om något liknande. och trots att man har åkt i kungsliften/backen många, många gånger så slutar jag aldrig att fascineras. det är så otroligt vackert, när solen tränger igenom molnen och lyser upp ett helt snötäckt landskap. jösses vad klyschigt det här börjar låta, men för att hitta det ultimata ordet för att beskriva känslan när man står högst upp på toppen: mäktigt. tilda valde att att ta en sovmorgon och därför blev det inte heller så många kort, lyckades dock trycka 2 stycken och dom får helt enkelt summera dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0