watch the rain play on the ocean top

händelserik vecka det här må jag säga. kan börja med att säga att jag överträffade mig själv på mattebnationella, och att man mot alla odds klarar ett vg. dansar fortfarande som på moln, och har svårt att smälta detta. det mesta skolarbetet är numera klart.done.finito och jag tror jag officiellt kan gå på sommarlov nu. gårdagen blev också otroligt intressant. var tänkt att man skulle spendera lite tid med b-friend, och det hela slutade med att man hamnade på olles där resten av stans befolkning och studenter också befann sig. otroligt skön spontan kväll, där man kan konstatera att man ibland kan tjäna på att vara tjej. gjorde dessutom min debut i black jack, fattade noll och gav ganska snart upp men fick dock med mig ett häfte med spelregler hem, kanske är dax att plugga på. dagen spenderades på dags gård och då var man inte på topp. tror jag har sett mer djur på en och samma dag, än vad jag har sett i hela mitt liv. imorn blire brännbollslir och bio. SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0