keep on the road you're on

då var man återigen inne i den årliga jobbtransen. jobbar numera mellan 7-4 på dagarna, vilket gör att resterande timmar på dygnet antingen äter jag eller sover. men om fyra veckor är jag tillbaka på banan igen.

ville bara berätta att jag fick känna en bebis sparka inifrån magen på sanna idag. det var ganska mäktigt. jag kunde riktigt känna hur sugen den där lilla krabaten var på att få komma ut ur bubblan, lapa lite sol, och se schweiz besegra spanien i vm, känna doften av det nyklippta gräset och få sitt första myggbett. men nejnej, han/hon får ta och vänta tills september mest troligt. tills dess får vi andra ta och njuta av alla dessa saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0