världens bästa veckodag

och så var det äntligen fredag. dagen man suktar efter redan på måndagmorgon.
känner mig oerhört stolt efter min insats på cykelsadeln idag, med frusna ögonfransar
och en helt slut kropp tog jag mig mirakulöst nog hem helskinnad. tog en powernap på 1.5 timmar.
drog på träning där björne överraskade oss alla med att vi skulle köra 3000m på tid, och eftersom
att han mest troligt fick dåligt samvete över att plåga oss alla så bjöd han på fika efteråt. plus i kanten där.
kvällen spenderas med en myspropp och mest troligt film, eftersom min kropp väger bly för tillfället.
piteå och avatar i 3D imorgon med tilda och elias (tredje hjulet i vanlig ordning) men det kommer nog bli
meganiiiiice. ha en trevlig kväll

såhär fin var jag efter min cykeltur idag. bjuder på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0