finlanddd

av någon konstig anledning tar det emot att knapa ner detta inlägg, men jag ska göra mitt bästa.
finland var det ja, anlände återigen på svensk mark tidigt fredag morgon. blev inte mycket sömn för min del efter att lisa valt att ta över sätet totalt, och ja. jag besitter inte förmågan att sova sittandes helt enkelt. vi kunde lämna finland med höga huvuden och anderstorpsheder i behåll efter att ha vunnit totalt i den årliga finnkampen. litet tillägg att vi tjejer i bowling fullkomligt kissade på allt motstånd, något otippat sådär. vill passa på att tacka alla som var med för en sjukt trevlig resa och alla som vill får hänga med mig  till leklandet på candyworld i haparanda när jag skaffar körkort. hittade lite bilder på ellens bloggg som jag tänkte bjuda på.

CANDYWORLD!!

jag och lisas mysiga skedsäng

tekniken var sisådär. men jag tippar på att det där blev en strike

sliten krigare och den största linslus jag skådat på en och samma bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0