trött.sliten.glad.

efter alldeles för många timmar i flygplan har jag nu fått lädersmak i baken (om man nu kan få det)
lär dröja innan jag sätter mig frivilligt i ett plan igen. sömn har varit en bristvara och därför hade jag bara tänkt slänga in en liten kort sammanfattning från en lång resa: vi har haft det gott, mått gott, ätit gott, levt gott och allt vad det innebär. träningsdojorna åkte med men ska sanningen fram så har jag inte rört en fena, och haft en riktig semester. känner att min fantasi och ordförråd blev kvar i vietnam så jag lägger väl in bilder senare så får man väl dra någon egen slutsats om hur vi har haft det. vill passa på att lägga in en stjärna i kanten till mina guldklimpar till vänner som kom förbi en sväng för att hälsa mig välkommen hem, sånt uppskattas alltid=)
NU. SÖMN. GODNATT.

observera att jag kommer somna med ett leende på läpparna över att äntligen befinna mig i min egen säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0