phu quoc

det kallas for paradisets o, och man kan val inte annat an instamma. vi har varit har i snart en vecka nu, sol och bad och mat ar val det som framforallt har statt pa schemat. nyaret firades en bit bort fran centrum, norrut pa on pa ett litet resort. vi fick manga olika husdjur i form av odlor och myror bland annat, och hade aven gladjen att fa uppleva ett badrum med oppet tak. nagot annorlunda sadar och jag tror jag skulle kunna doda for att se exempelvis maja sh bo pa ett liknande stalle. imorgon ska vi tydligen bege oss ut pa nattfiske, jag och djur med galar brukar sallan komma bra overens men jag hoppas pa att fa nagon fuling pa kroken. sammanfattningsvis skulle man val kunna saga att vi har det ratt bra har nere, och livet rullar pa. storsta saknaden for tillfallet ar sangen och choklad mojligtvis nagon person ocksa men ingen namnd och ingen glomd=) har hort rykten om att det ar sjukt mycket sno hemma ocksa, ser fram emot att se det med egna ogon. temperatur skillnad pa sisadar 60 grader kanns ju darmemot inte lika lockande. skrivkramp pa ingang. ska forsoka fa ner nagra rader senare i veckan ocksa. TJING

Kommentarer
Postat av: emy

jag kan inte låta bli att sakna dig, trotts att det låter underbart där nere. och skrattar gör jag, ofantligt mycket att du tänker på att få döda bara för att få se maja bo som du gjort. jag har frågat dig på facebook om ni har någon som skottar åt er där hemma, för oja, det har verkligen kommit mycket snö, så mycket att ni inte kommer ha en syn av erat hus och missa infarten om ingen skottat åt er. därför är min fråga om ni behöver hjälp så ställen jag gärna upp med skottandet! det har lite blivit min nya hobby faktiskt. men fy, jag saknar dig, fybubblan ja att jag gör! men som sagt, hoppas du har det så jättejättebra, ENJOY YOUR FUCKING TRIP AND THINK OF ME SOMETIMES! CAUSE I THINK OF YOU ALL TIMES.

2010-01-04 @ 12:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0