lördagen i text&bild

gårdagen var awesome, piteås shoppingutbud är väl kanske däremot inget att hurra över, men alltid kul att se något nytt. elias fick kriga sig igenom samtliga tjejbutiker, en eloge till dig killen. tilda hade mest kli i fingrarna
och köpte två tröjor, kunde ha blivit fler om plånboken (eller jag och elias) inte satt stopp. avatar var faktiskt
riktigt grym, helt slut i både ögon och knopp efter att ha sett i 3D i 2h och 40min. avslutade min lördag hemma hos sh där pyjamaspartyt var i full rullning när jag tågade in. tog en nostalgitripp genom 90-talet när vi såg fucking åmål, riktig kultfilm som man nu såhär på senare dar har svårtt att greppa varför man tyckte den var så bra. kanske var mest för att den var förbjuden att se överhuvudtaget. tjejsnack ända in på småtimmarna resulterade i att jag lisa och maja knoppar in närmare halv fem snåret, förstår fortfarande inte hur det kan finnas så mycket att prata om trots att man umgås med varann i princip alla skoldagar i veckan...
tröttare än en jag-vet-inte-vad idag men det var helt klart värt det. eventuell powernap ligger högt på priolistan nu. I'm off.

1.elias första tankning gick som smort.

2.klädprovning på mq

3. tilda joinade skid-sm

4.gomaten


5. fräsiga tjejer i fräsiga 3D brillor hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0