isvak

imorgon nalkas det isvak med klassen, och utifall att jag under omständigheterna inte skulle ta mig ifrån kågehamn levande så slänger jag iväg ett sista inlägg här på bloggen. skulle gärna betala pengar för att slippa utsättas för sådan här typ av tortyr, men ska man vara en såkallad "friluftslivare" så har man ju en hel del att leva upp till. ingen bastu finns att tillgå så om man någonsin kommer uppnå 37 grader i kroppsvärme igen återstår väl att se. har hur som helst tänkt ta med mig minst 5 termosar varm o'boy. om jag ska dricka eller duscha i den har jag inte riktigt bestämt mig än. klarar jag mig från förkylning eller sjukdom av något slag efter detta dopp, så har jag lyckats med bragdernas bragd. wish me good luck....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0