brist på rubrik

livet, och den normala vardagen har sakta men säkert börja återvända. vilket innebär att jag lovar att jag ska lägga ut bilder och inte gör det osv pga tidsbrist och annat. men om det nu finns någon nyfiken själ kvar så kan jag meddela att jag har en deadline till på söndag, då kommer den stora bildbomben. kvällen har iallafall spenderats med pojkar och flickor på sambagatan, har bland annat gjort min debut i halo, och carl erkände dessutom att han var imponerad över mitt "rörelsemönster" eller hur han nu uttryckte sig. hybrisvarning. avslutade kvällen med lite american pie och pokerlirande, mina kunskaper kändes någorlunda ringrostiga och efter några katastrofalt dåliga bluff-försök så var man helt enkelt ute ur leken. skam den som ger sig, pokerkvällar ska anordnas flitigt framöver. bara att höra av sig om man är sugen, självklart är allt på lek och överseriösa typer undanbes. FUSK I ALLA FORMER ÄR ABSOLUT FÖRBJUDET. vore ett plus om nån kunde bidra med kortlek också.
TJING SÅ LÄNGE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0