(bara för att jag vill slippa ta tag i skolarbete)

Alkohol: (mam&pap ni behöver inte läsa det här) men oftast brukar det bli cider eller vin
Allergi: Gluten. 
Armhävningar: görs endast under tvång, sällan frivilligt
Blyg: Inte mycket
Beroende av: vänner. familj. mat. musik. sol.
Betyg: Ser rätt bra ut på den fronten så jag klagar inte 
Blir glad av att: Omges av fina människor. Få andra att le.
Bor: På moröbacke
Dagbok: Har kvar en gammal från låg/mellanstadietiden som hölls väl gömd men som jag brukar kika i ibland och skratta åt mig själv
Djur: En snäll liten vovve
Drömmar: Besöka världens alla kontinenter. leva lyckligt.
Dåliga sidor:
Är förbannat slö i hemmet, så någon vidare bra hemmafru kommer jag inte bli.
Ekonomi:
Studiebidrag+löning klarar jag mig fint på
Favoritdryck:
MJÖLK
Festar: Givetvis med mina vänner, men tycker det är ball att träffa nytt folk också
Fobi:
Råttor/möss allt som har äckliga svansar
Född: 1992
Gillar: Att umgås med glada människor och att prova på nya saker
Gråter: Till P.S I love you och Pay it forward
Hatar:
Att känna mig stressad vilket jag oftast gör minst 5 ggr per dag och ORÄTTVISA. Att röra frigolit, mjöl och andra saker som knarrar sådär obehagligt (får gåshud bara av att tänka på det)
Hypokondriker: Okej ska jag vara ärlig så vet jag inte ens vad det är så. jag passar på denna.Imponeras av: Självsäkra/målmedvetna människor
Intressen:
Sparka boll, vänner, resa, musik, gå på diso som man alltid sa när man var liten....haha
Jobb:
Ni hittar mig på Skellefteå Kraft Arena i korvmojjen
Kaffe:
Nej tack, men ligger högt på priolistan att lära mig tycka om.
Kamera:
Vanlig digitalkamera casio. inget att skryta över.
Kläder: JEANS. gärna kläder i färger av olika slag. är fruktansvärt less på svart
Kompisar: Har enligt mig själv dom absolut bästa
Länder jag besökt:
Norge, Grekland, Egypten, Turkiet, Thailand, Cypern, Vietnam, Kroatien, Kanarieöarna
Längd:
brukar alltid ljuga för mig själv och säga att jag är 1,69 men i passet står det 1,67.......
Mobil:
Sony Ericsson W508i tror jag den heter?
Motto: "Allt eller inget"
Musik: nu snackar vi breeed musiksmak. coldplay hör till favoriterna
Musikalisk: Spelat gitarr och sjunger ofta i duschen. om det räknas så
Märkeskläder: är för snål för det haha
Naglar: äger 20 st som växer som ogräs?
Politik: Inget att tillägga (förlåt daniel strömberg)
Rakning: fruktansvärt genant fråga. men där det behövs.
Rädslor: Att bli sviken eller att förlora någon närstående
Saknar: Släkt och vänner som befinner sig på annan ort=) ingen nämnd ingen glömd
Samlar: Har samlat på massa saker under mitt liv. bokmärken. klistermärken. brev. glasfigurer. gossedjur. har dock problem med att förvara grejer numera så har gett upp samlandet
Ska göras: Fylla 18. Ta körkort. Roadtrip. Hoppa bungyjump (LOVAR ATT JAG SKA)
Smeknamn: Hm vanligtaste är Cissi eller kanske Cillan? Många olika böjningar på Cillan såsom: Cille, cillebob, cillemus, cillbot (lisa är skapare till dom alla)
Sover: Djupt, gott och länge. Drömmer ofta väldigt märkliga drömmar som jag skrattar åt i efterhand.
Talang: Är enligt mig själv en mästare på att memorera låttexter. talang eller inte kan man väl diskutera
Telefonbok: På mobilen
Tränar fysiskt: För tillfället 6 kvällar i veckan+3 pass i skolan så det blir en hel del=inte mycket till liv hehe
Tränar psykiskt: I och med att jag går matteb skulle jag säga att det är riktigt påfrestande för psyket på alla sätt och vis
Utbildning: Går andra året på gymnasiet: Spectrum Friluftsliv/Ledarskap
Vikt: Inte för att jag tror att det är av något intresse men 54 kg
Ångrar: Klart man har en del misstag i bagaget men man lär sig alltid något i slutändan ändå.
Äter: Hungern har ingen lag. äter första bästa jag får tag på (inom vissa gränser)
Önskar: att någon vill gå och se avatar med mig på bio.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0