årets första dopp- check!

jag överlevde. är numera varm och kroppstempen ligger på 37 grader, varken mer eller mindre.
inte alltför otippat så bjöd maja på dagens roligaste dopp, spana in klippet här. hon blev bokstavligen speachless.
håller alla tummar jag äger för att jag vaknar upp frisk och kry imorgon. dagen består av skola, jobb, och packning eftersom jag beger mig mot finland med skolan på onsdagmorgon. nånting gick snett i min anmälan eftersom att jag av alla människor ska tävla i bowling. men jag får väl hoppas på att min dagsform och tur inte sviker mig. PARADISE OM 20 MIN, klart man är som besatt. hade!




"Le, cissi, LE!"
lättare sagt än gjort dock.....något krystat sådär

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Fy så kallt! :O

2010-01-26 @ 14:56:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: liss

alltid redo för en posé

2010-01-26 @ 18:45:15
URL: http://lissej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0