svar på tal

Nu såhär på senare dagar har jag fått väldigt många klagomål och påhopp angående min uppdatering här på bloggen. För att ge er svar på tal tänkte jag därför nu klämma ner några rader för min tappra skara läsare. Men frågan återstår, vad är det som ligger i grunden för denna såkallade "bloggtorka"? Brist på inspiration/motivation? en händelsefattig vardag? eller kanske bara allmän skrivkramp? jag skulle kunna stryka det sista alternativet. Efter att ha suttit och klurat på denna fråga, kan jag glädja er alla med att jag har kommit fram till ett, enligt mig, genialiskt svar.

Nu såhär i OS tider passar det ju alldeles utmärkt att dra liknelser till våra fantastiska idrottsmän/kvinnor, och jag har faktiskt kommit fram till att jag och skidskyttedrottningen helena jonsson har mer än en sak gemensamt. Förutom att vi råkar ha samma efternamn har jag även insett det faktum att vi båda också är sämst när det gäller. förväntningarna på att vi ska leverera blir helt enkelt för mycket och slutar med ett magplask. Och påtal om magplask så antar jag att ingen missade anja pärsons egna variant häromdagen. Men jag likaväl som anja, vet båda att det alltid finns ytterligare en växel att lägga i. vi båda reser oss i motgång, och när alla minst anar det, reser vi oss ur askan och chockar en hel nation. så här har ni det gott folk, 272 ord senare och jag har lyckats med min bragd för dagen. hade det delats ut os-medaljer i bloggskrivande, hade jag kammat hem samtliga pallplatser guld-silver-brons. Jag är i min livsform, jag levererar, och jag gör det med besked.

på återseende!
(p.s förslag på vad jag ska skriva mer om skadar inte d.s)

Kommentarer
Postat av: läsare

Högklassigt inlägg och kul jämförelse. Keep up the good work.

2010-02-21 @ 22:38:43
Postat av: klasskompis

skriv om dina klasskompisar :D:D:D:D:D

2010-02-25 @ 13:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0