torsdag.

det känns som att man är för dålig på att höra av säg när släktingar utbrister:
"KORS I TAKET, var bergsäker på att det var nån helt annan" när man efter
några veckors tystnad väljer att höra av sig. måste bli bättre på den där frånten känner jag.
annars då? torsdagkväll och jag lider av den numera inte alltför ovanliga veckotristessen.
träningsledig är jag då också, nästa så att man glömmer bort hur man beter sig utan träningsdojorna på.
träningsläger i norsjö i helgen får väl råda bot på den frågan. just nu skulle jag skänka guld och pengar
för att få en lekkamrat teleporterad till skidstigen 19 men det verkar vara tämligen omöjligt.

ba nån random ur massan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0