there goes my hero, watch him as he goes

idag har man varit tillbaka på banan igen, tack och lov! hela dagen har jag mest gått och runt och varit lycklig över att äntligen ha normalt socialt umgänge igen. eller normalt och normalt, så normalt det kan bli i spfl2a iallfall. kvällens planer är ännu okända, frida fick ett förslag på att umgås men hon verkar inte övertygad att det är lika givande att umgås med mig som med ett par hantlar och några svettiga typer. vilken kvinna säger jag bara. som avslutning vill jag skänka en tanke till en vän som ligger i feber som får se till att vara frisk till på fredag!

kom igen, jag vet att du vill.

Kommentarer
Postat av: lisse

Cissi du som tjej borde väl förstå att ett nej betyder alltid nej och ingenting annat!

2010-02-24 @ 20:10:59
URL: http://lissej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0