ändrade planer

blev ändrade planer för helgen, har dragit på mig en förkylning som man kan kalla duga
dvs inget norsjö för min del, känns givetvis tråkigt. dagen har spenderats sängliggandes
har hunnit se tre kronors match mot vitryssland för andra gången, vilket inte alls var särskilt spännande.
resten av min lördag kommer jag mest troligt ligga och tycka synd om mig själv, kan inte ens
tröstäta eftersom inget smakar någonting. så upplyftande var det här inlägget.
överväger att gå i ide och vakna upp någon gång i april sådär. får se hur jag gör med den saken.
HEJ SÅ LÄNGE


Kommentarer
Postat av: tef

assså att ingen av oss orkar gå till telefonen slå en sing och sen tråka snora tills

2010-02-20 @ 21:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0