your'e on fire when his near you, on fire when he speaks

igår tog man priset för onödigaste alkoholintaget någonsin. förfesten var kung, där beteenden inte fanns och där man av någon märklig anledning visade en annorlunda förkärlek till linneas skor (?) fattar fortfarande ingenting. drog vidare till alex, bra mingel, bra folk, blev less (sne?) för ovanlighetens skull. tjurskallen kom fram i vanlig ordning och därför valde man att gå från sunnanå till stan i snöstorm och 0kr på mobilen. var ganska säker på att det skulle bli min död och utan tilda hade man garanterat strykit med. imorse mådde man röv eftersom fikat man bunkrat upp när man kom hem förblev orört när kärleken till sömn återigen visade sig vara alltför stor. mådde röv och mådde ännu mer röv när jag tänkte på fyspasset som väntade mig några timmar framåt. men här sitter jag nu, överlevde med nöd och näppe efter ett grispass med maten upp i strupen konstant i 1,5h. bra gjort cecilia, bra gjort. MEN ALDRIG MER! nu ska julstämningen få sig en liten knuff på traven, är dax att klä granen♥ myspys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0