running out of words

TILL SIST. ÄNTLIGEN. SLUTLIGEN. FINALLY!!!!!!!!!
för er som sitter och fattar noll just nu, kan jag meddela att jag har tampats med den vidrigaste ekonomi hemtentan genom tiderna under denna vecka (därav den fenomenalt dåliga uppdateringen.) Nu, 6 sidor senare och med ett huvud som surrar om reporänta, finanskriser och penningpolitik kan jag äntligen bara släppa skiten och gå vidare. så fort jag tryckte på "skicka" knappen kände jag hur livet återvände. nu ska jag gå och belöna mig själv med lussebullar för det är jag tamefan värd. sen att jag har en fördjupningsuppgift att hugga tänderna i tänker jag inte lägga en tanke på förrän möjligtvis på söndag. då ska jag gräva fram min allra mörkaste sida och undersöka satanismen. kan bli rätt läskigt. MEN SOM SAGT, FREDAG IMORGON VARE VA? HUUR SKÖNT?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0